Πως να χάσετε τα κιλά του χειμώνα
Γράφτηκε από 3 εβδομάδες πριν / Ασκηση - Αθληση

Πως να χάσετε τα κιλά του χειμώνα

Αν βλέπατε τον χειμώνα ως ευκαιρία για να φάτε τα πάντα και να κάνετε κάθε υπερβολή διατροφικά, τώρα ήρθε η ώρα να “πληρώσετε” το τίμημα!

Ο χειμώνας τέλειωσε και εκτός από όμορφες και χαλαρωτικές οικογενειακές στιγμές , στο πέρασμά του άφησε και επιπλέον κιλά. Όπως σε όλες τις διακοπές πήραμε 2-3 κιλά και τώρα ενόψει καλοκαιριού θέλουμε να απαλλαγούμε από αυτά. Είναι οι ιδανικές μέρες για να ξεκινήσετε γυμναστική, σωστή διατροφή και αποτοξίνωση! Προκειμένου να επανέλθετε γρήγορα και εύκολα στο προ εορτών βάρος, είναι απαραίτητες κάποιες μικρές αλλαγές στη διατροφή και τον τρόπο ζωής.

Ξέρουμε πώς νιώθετε. Αν βλέπετε ότι δε “χωράτε” στο στενό σας φόρεμα ή παντελόνι σας, μπορεί να αγχωθείτε τόσο ώστε να αποφασίσετε να μειώσετε στο μισό την πρόσληψη θερμίδων σας και να γυμνάζεστε ατέλειωτες ώρες στο γυμναστήριο. Δελεαστικό αρχικά, αλλά όχι για πολύ. Προσπαθήστε να αποφύγετε τα αισθήματα ενοχής, καθώς δε χρησιμεύουν σε τίποτα και αποφύγετε αυστηρές και εξαντλητικές δίαιτες μέσω διαδικτύου.

Το πρώτο πράγμα που μας έρχεται στο μυαλό όταν θέλουμε να χάσουμε κιλά, είναι η δίαιτα και το πρώτο συναίσθημα που μας δημιουργεί η σκέψη της, είναι η άρνηση, το άγχος και το στρες. Το ιδανικό είναι να συμβουλευτείτε έναν ειδικό διατροφής και να φτιάξετε ένα διατροφικό πρόγραμμα σύμφωνα με τις ανάγκες σας, το οποίο θα μπορέσετε να ακολουθήσετε ευκολότερα.

Αύξηση κατανάλωσης φρούτων και λαχανικών καθώς και προϊόντων ολικής άλεσης, γευμάτων δηλαδή πλούσιων σε περιεκτικότητα φυτικών ίνων, έχουν χαμηλή θερμιδική πυκνότητα, ενώ τείνουν να μας κρατάνε χορτάτους για μεγάλα χρονικά διαστήματα.

Είναι σημαντικό να προγραμματίζετε το είδος και την ποσότητα του φαγητού που θα καταναλώσετε και να μην παραλείπετε γεύματα.

Αν είστε από αυτούς που δεν μπορούν να κόψουν το τσιμπολόγημα, ένα φρούτο, λαχανικό, μια μπάρα δημητριακών, ένα παστέλι ή λίγα αποξηραμένα φρούτα στη τσάντα ή την εργασία σας ίσως είναι μία καλή λύση για να αποφύγετε την κατανάλωση τροφών πλούσιων σε λιπαρά.

Σημαντική η πρόσληψη μεγάλης ποσότητας νερού στη διάρκεια της ημέρας!

Εκμεταλλευτείτε τον καλό καιρό  και τεντωθείτε στην εξοχή. Η γιόγκα σε υπαίθριο χώρο δίνει μια τελείως διαφορετική αίσθηση στην άσκηση και κάνει τις asanes να μοιάζουν πολύ πιο αποτελεσματικές. Πάρτε βαθιές αναπνοές και εισπνεύσατε όλο το οξυγόνο της εξοχής, λίγο πριν γυρίσετε στη ροή του κανονικού προγράμματος και της καθημερινότητάς σας.  

Δοκιμάστε να κάνετε το πρώτο σας μπάνιο στη θάλασσα. Ακόμα και αν δεν αντέξετε το κολύμπι σε ρυθμούς καλοκαιρινούς, θα καταφέρετε πολλά μπαίνοντας στη δροσερή θάλασσα τρέχοντας έστω για 10 λεπτά.

Περπάτημα ή τρέξιμο βοηθά στην αύξηση του μεταβολισμού και καύση λίπους. Αν βάλετε στη ζωή σας τη γυμναστική τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα και ένα καθημερινό περπάτημα για 30-60 λεπτά θα δείτε μεγάλη διαφορά στο σώμα αλλά και την ψυχολογία σας!

Μια σύντομη εκδρομή στο χωριό το επόμενο 3ήμερο μπορεί να δώσει την ευκαιρία για πεζοπορία στη φύση, μια οικογενειακή βόλτα με ποδήλατο ή για ορειβασία στο βουνό. Με αυτό τον τρόπο θα διασκεδάσετε και θα ασκηθείτε στο καθαρό οξυγόνο, πράγμα σπάνιο και ανέφικτο στη καθημερινότητα λόγω των δύσκολου τρόπου ζωής της πόλης.

Επιμελεια

Βιβή Τσικνιά

Γεννήθηκε στις 5 Νοεμβρίου του 1976 στα Ιωάννινα. Αποφοίτησε το 2004 από το ΤΕΦΑΑ του ΑΠΘ. Ήταν πρωταθλήτρια νεανίδων (χάλκινο μετάλλιο) στα 400μ με εμπόδια. Έχει ειδικευθεί στο personal training με τεχνική τύπου PowerPlate, καθώς και Yoga, Pilates. Έχει εργαστεί ως personal trainer επί δεκαετίας, στην Αθήνα αλλά και στα Ιωάννινα. Ήταν προπονήτρια ρυθμικής και ενόργανης γυμναστικής

To Iστολόγιο μου στο medidiatrofi.gr

Σχόλια