Γιόγκα, ένα “παιχνίδι” για δυο!
Γράφτηκε από 6 μήνες πριν / Ασκηση - Αθληση

Γιόγκα, ένα “παιχνίδι” για δυο!

Στην εποχή μας η ανάγκη της πραγματικής και βαθιάς επικοινωνίας γίνεται όλο και πιο έντονη. Η ικανότητα αποδοχής του εαυτού μας και του άλλου, του διαφορετικού από εμάς, η καλλιέργεια της αγάπης και της κατανόησης, είναι κάτι που δεν επιτυγχάνεται εύκολα τη σημερινή εποχή.

Αν η καθημερινότητα και το υπερφορτωμένο πρόγραμμά σας δεν σας αφήνει χρόνο να αποκτήσετε και να γευτείτε κοινές εμπειρίες με τον σύντροφό σας, η γιόγκα για δύο είναι εδώ…

Η γιορτή των ερωτευμένων είναι μια καλή ευκαιρία να ζήσετε όμορφες στιγμές πάθους με το σύντροφό σας. Με αφορμή λοιπόν την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου και όχι μόνο, να το δοκιμάσετε για να… εκτινάξετε στα ύψη τη σεξουαλική σας επιθυμία αλλά ταυτόχρονα να αποκτήσετε «σφιχτό» και εύκαμπτο σώμα, καθώς αυξάνει την ευλυγισία, την αντοχή και την δύναμη. Οι σωματικές θέσεις (asanas) συνδυάζονται δυναμικά με την τεχνική της αναπνοής και βοηθούν στην απελευθέρωση της έντασης.

Η γιόγκα για ζευγάρια ή «συντροφική», όπως μπορεί να την ακούσετε τελευταία, δημιουργήθηκε από τον συνδυασμό της hatha yoga, του χορού, του tai massage και των ακροβατικών τεχνικών, δηλαδή συνδυασμός των δυναμικών τεχνικών των ασκήσεων της γιόγκα με τον χορό και τις πολεμικές τέχνες και απευθύνεται σε όσους ενδιαφέρονται να φέρουν αρμονία σε όλα τα επίπεδα. Μπορεί να σας φέρει κοντά με τον σύντροφό σας. Ένα μάθημα μαζί του, που θα τον φέρει σε επαφή με το σώμα του σε συνδυασμό με το ότι θα σε χαζεύει να τεντώνεσαι, θα έχει σίγουρα αποτελέσματα για το πόσο ενεργητικός θα είναι στη συνέχεια!

Δίνει την ευκαιρία σε ζευγάρια να απομακρυνθούν από τον αναπαυτικό καναπέ τους, την απομόνωση του υπολογιστή ή της τηλεόρασης και να επικοινωνήσουν κάνοντας κάτι παρέα, κατά προτίμηση γυμναστικό, με ασκήσεις που θα τους φέρουν πιο κοντά σωματικά αλλά και πνευματικά, με όσα οφέλη συνεπάγονται.

Το πρόγραμμα των ασκήσεων είναι φτιαγμένο έτσι ώστε το κάθε μέλος του ζευγαριού να εκτελεί την ίδια ή μια αντίθετη άσκηση(asana), με σκοπό ο ένας να βοηθά τον άλλον οδηγώντας τους στη συνεργασία και την αλληλοσυμπλήρωση. Οι στάσεις(asanas) χαρίζουν σταθερότητα, ευλυγισία, ικανότητα συγκέντρωσης και ισορροπία (σωματική και συναισθηματική). Αυτού του είδους οι συντροφικές ασκήσεις ενισχύουν την επαφή, καθώς δίνουν την ευκαιρία σε ένα ζευγάρι να συνεργαστεί και να ενδυναμώσει τη σχέση του καθώς προάγουν την επικοινωνία και την εμπιστοσύνη μας με τον άλλον.

Η γιόγκα για ζευγάρια, με τρόπο παιχνιδιάρικο, βελτιώνει την αύξηση της ενέργειας και της ζωτικότητάς μας αλλά και την ουσιαστική και βαθιά επικοινωνία ανάμεσά μας. Μέσα από την αποδοχή του αληθινού εαυτού μας οδηγούμαστε στην αποδοχή της διαφορετικότητας των άλλων και νιώθουμε πιο ασφαλής αποκτώντας οικειότητα με τον άλλον μέσω της απόκτησης εμπιστοσύνης. Κατά τη διάρκεια των θέσεων (asanas) βασίζονται ο ένας στον άλλο και προσπαθούν να διατηρήσουν ευθυγραμμισμένο το σώμα τους, με απόλυτη ηρεμία και αυτοσυγκέντρωση.

Η γιόγκα γενικά ενδυναμώνει τον κορμό και κατ’ επέκταση την κοιλότητα της λεκάνης και βοηθά στην καλή κυκλοφορία του αίματος. Μάλιστα, κάποιες χαρακτηριστικές στάσεις κατευθύνουν το αίμα κατευθείαν στην περιοχή της λεκάνης, αυξάνοντας την ευαισθησία σας στην περιοχή, συνεπώς και την ερωτική σας επιθυμία.

Το να ξεκουράζετε το μυαλό σας από κάθε σκέψη που σας προβληματίζει στη καθημερινότητά σας με τη βοήθεια των αναπνοών σας, σας βοηθά να αντιλαμβάνεστε καλύτερα τον εαυτό σας και τις ανάγκες του, ενώ μέσω της απόλυτης χαλάρωσης απολαμβάνετε τη ζωή σας και τις προσωπικές στιγμές με το σύντροφο στο έπακρο.

Πηγαίνετε μαζί για περπάτημα ή ιππασία; Ακούτε μαζί ένα συγκεκριμένο είδος μουσικής; Τέλεια! Αλλά τι θα λέγατε να κάνετε κάτι που έχει σωματική επαφή, στηριζόμενοι ο καθένας στο βάρος του άλλου και επικοινωνώντας στενά μέσω των περισσοτέρων αισθήσεών σας;

Επιμελεια

Βιβή Τσικνιά

Γεννήθηκε στις 5 Νοεμβρίου του 1976 στα Ιωάννινα. Αποφοίτησε το 2004 από το ΤΕΦΑΑ του ΑΠΘ. Ήταν πρωταθλήτρια νεανίδων (χάλκινο μετάλλιο) στα 400μ με εμπόδια. Έχει ειδικευθεί στο personal training με τεχνική τύπου PowerPlate, καθώς και Yoga, Pilates. Έχει εργαστεί ως personal trainer επί δεκαετίας, στην Αθήνα αλλά και στα Ιωάννινα. Ήταν προπονήτρια ρυθμικής και ενόργανης γυμναστικής

To Iστολόγιο μου στο medidiatrofi.gr

Σχόλια